Amb motiu del  68è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans  i per a commemorar la data      de la seva2016-12-12 lectura Drets Humans0001 (1) proclamació, la regidoria de Cooperació de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú juntament amb Amnistia Internacional, ha convidat al  Club Esportiu Fons Vilanova  juntament amb altres Entitats o persones en representació dels diferents àmbits de la ciutat, a un Acte de lectura pública dels Drets, el dilluns dia 12 de desembre a les 12h a la plaça de la Vila.

Per aquest acte també han estat convidades les escoles que participen del projecte Re@cciona que desplegaren unes pancartes des dels balcons de les dependències municipals, al·lusives als drets humans. Finalment i per tancar l’acte una coral infantil va cantà una cançó.

.

12-12-2016 – LECTURA PÚBLICA DE LA DECLARACIÓ SOBRE ELS DRETS HUMANS