Diputació Barcelona – Esports 30/04/2014 13:00 – Enric Monné Camps

34.000 participants al 8è Challenge de Mitges Maratons, prova del gran moment de l’atletisme català

Un total de 33.962 atletes (el 85%, homes, i el 15%, dones) han participat en diverses de les 13 proves que integren el 8è Challenge de Mitges Maratons Gran Premi Diputació de Barcelona. Aquesta nova demostració del bon estat de l’atletisme català va culminar amb una festa de cloenda al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

En el decurs de l’acte, presidit pel diputat d’Esports de la Diputació de Barcelona, Josep Salom, i per la tinenta d’alcalde de Qualitat de vida, Igualtat i Esports de l’Ajuntament de 8 challengeBarcelona, Maite Fandos, acompanyats del director esportiu i de relacions institucionals de la UFEC, Jordi Sans, i de representants dels ajuntaments i clubs organitzadors, es van lliurar els guardons als guanyadors d’aquesta 8a edició: Anna Riera (absolut  femení),  Marc Garcia (absolut masculí), M. Carmen Paredes (disminució visual femenina) i Jaime Bajo (categoria  masculina). També van rebre menció especial el Club Esportiu Fons Vilanova, en reconeixement a la seva tasca esportiva durant 25 anys.

El 8è Challenge va començar a Sabadell i, posteriorment, es van disputar les mitges maratons de Sant Cugat del Vallès, Roda de Ter, Mataró, Igualada, Vilafranca del Penedès, Vilanova i la Geltrú, Sitges, Terrassa, Granollers, Gavà, Barcelona i Montornès del Vallès, totes homologades per la Federació Catalana d’Atletisme. El 7 de setembre de 2014, Sabadell donarà, novament, el tret de sortida al Challenge de la propera temporada.

FESTA DE CLOENDA 8è CHALLENGE DE MITGES MARATONS