Més de 900 corredors ja s’han inscrit a la XXIII Mitja Marató Ciutat de Vilanova

Antoni Tobeña, Neus Lloveras i Antoni Pamplona Circuit de la XXIII Mitja Marató Ciutat de Vilanova
Antoni Tobeña, Neus Lloveras i Antoni Pamplona

La prova, que es disputarà el 18 de desembre, s’ha presentat avui de manera oficial. Els interessat a participar-hi poden inscriure’s per internet o de manera presencial fins el 14 de desembre

La XXIII Mitja Marató Ciutat de Vilanova i VI Challenge de Mitges Maratons-Gran Premi de la Diputació de Barcelona, que està organitzada per l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i el Club Esportiu Fons Vilanova, s’ha presentat aquesta tarda de manera oficial.

La prova, que se celebrarà el proper 18 de desembre, repetirà el mateix circuit urbà i de carretera, de 21km, de la passada edició. En aquest sentit, Josep Maria Lasquibar, membre de l’organització i representant del CE Fons Vilanova, ha destacat que aquest circuit és propici per “registrar una bona marca”.

Per la seva banda, Antoni Pamplona, membre de l’organització i representant del CE Fons Vilanova, ha mostrat la seva satisfacció per l’alt ritme d’inscripcions i ha destacat que la Mitja Marató prioritza “la qualitat per sobre de la quantitat” i el “respecte pel medi ambient”.

La competició compta a dia d’avui amb més de 900 atletes inscrits. Les persones interessades a participar-hi es poden inscriure per internet, via que els permetrà personalitzar el seu dorsal, o de manera presencial a les botigues Stadium XXI i Xterra, de Vilanova i la Geltrú, i Atleta’s Domingo Catalán, de Barcelona. Les inscripcions, que tenen un preu de 14 o 15 euros, segons si es lloga xip, es mantindran obertes fins que s’arribi als 1.400 participants o fins el 14 de desembre.

La presentació ha comptat amb la presència d’Antoni Tobeña, coordinador de l’Àrea d’Esports de la Diputació de Barcelona, que ha destacat que proves com la de Vilanova i la Geltrú mostren la bona salut de l’atletisme, ja que tot i la difícil situació actual “cada cop més persones participen en proves atlètiques”.

Per la seva banda, Neus Lloveras, alcaldessa de VNG, ha remarcat l’aposta de l’organització per la qualitat i ha destacat la importància dels voluntaris. A més a més, Lloveras ha fet una crida a tots els vilanovins i vilanovines a participar-hi.

La XXIII Mitja Marató Ciutat de Vilanova constarà de diverses categories dividides per sexe i any de naixement, mentre que també hi haurà una per corredors i corredores invidents i per participants amb cadira de rodes.

-Nascuts del 1992 al 1993
-Nascuts del 1977 al 1991
-Nascuts del 1967 al 1976
-Nascuts del 1957 al 1966
-Nascuts del 1947 al 19556
-Nascuts abans del 1946
-Cadira de rodes
-Invidents

La prova tindrà sortida, a les 10 hores, i arribada a les Pistes d’Atletisme, mentre que els dorsals i els xips de lloguer es lliuraran a partir de les 8.30 hores. Enguany, la Mitja Marató Ciutat de Vilanova també tornarà a col·laborar amb la Marató de TV3.

Per altra banda, els premis i trofeus es lliuraran als 10 primers classificats de la general masculina i a les 5 primeres atletes de la general femenina. A més a més, també s’atorgarà el premi Memorial Josep Inglada, que complirà la seva cinquena edició, al primer corredor masculí i femenina locals.

La disputa de la XXIII Mitja Marató Ciutat de Vilanova provocarà diverses incidències en el trànsit. En aquest sentit, la façana marítima serà una de les zones afectades amb el tall de diversos carrers i l’anul·lació de diverses parades del bus urbà de les 10 a les 12 hores.

PRESENTACIÓ XXIII MITJA MARATÓ “Ciutat de Vilanova” – 30-11-2011